Foutje! Sorry! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke Witteveen - WaarBenJij.nu Foutje! Sorry! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke Witteveen - WaarBenJij.nu

Foutje! Sorry!

Door: annekewitteveen

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hello Hello mzungu's
En nog steeds in l

• 14 Mei 2011 - 17:46

Gea Wijnja:

stroom zeker uitgevallen!haha.Jammer, had wel zin in een nieuw verslag!

leafs us

• 14 Mei 2011 - 19:00

Tiertsje:

Oare wike in dûbeld ferslach dan mar? Silst no wol wer yn de bus op'e weromweis wêze ;-)

• 14 Mei 2011 - 19:40

Pytsje Kampen:

Anneke wat is it moai oer dyn belibbenissen te lezen ,sa puur asto dat belibbest en del setst sa as bist in dappere jonge frou dy,t in hiel protte oandoard mar dea benauwd is foar in spin od iets dergelijks. Ja in slang dat is sa.n gloepert.meintsje alle gatten ticht fan mijn hus AUB oars doar ik der net wer yn!!

• 14 Mei 2011 - 20:51

Anita K:

Jammerrr, volgende week dan maar weer.Geniet nog maar even, voordat je het weet ben je weer thuis.

Nou de jeudel,
    Anita

• 14 Mei 2011 - 21:15

Jolanda:

Zag weer uit naar je nieuwe reisverslag maar helaas. Volgende keer beter. Geniet maar van je laatste paar weken.
    groet van uit Balk.

• 15 Mei 2011 - 03:33

Dali:

Hee pop !!!!
    Wat leuk dat je naar je zin hebt daar. Heb vaker aan je gedacht en lukte maar niet om jou te vinden. Wel logisch voor een allochtoon zou je maar zeggen. Ik wens je nog heel veel plezier daar en als je lukt neem een kleine negertje voor me mee,lukt dat niet ben ik ook met een zebra of giraffe tevreden.
    Ben net terug van werk uit de kroeg dus best moe ,vanavond drink ik wel een op je . Proost !
    Heel veel kusjes van
    Dali

• 15 Mei 2011 - 06:53

De Roaskes:

He Anneke

Siet er wer klear foar, no sjoche ik mar wer út nei nije wike.

Genietsje, groet fan de ús

• 15 Mei 2011 - 07:40

Sjoeke:

Hey Anneke, eindelik ha ik de goeie link fan dyn reisferslagen: wat super sis! ha se allegearre lêzen op 'e betide sneintemoarn. Do belibbest nochal is wat. Flink hear om de boel dêr sa oan te pakken! se sille dy misse ast wer fuort bist...no noch in pear dagen fakânsje? geniet derfan dat hast ferstjinne nei al dyn wurksumheden!

groetnis, ek fan Douwe, Lutsen Redmer en Pytrik

• 15 Mei 2011 - 19:32

Annie Herder:

Hallo Anneke

Meid, wat een belevenis om in een ziekenhuis in zo'n andere wereld te werken en tussen de locals te wonen. Fantastische ervaring! Hier zul je straks, in je eigen werk en wereld vaak aan herinnerd worden en door deze ervaring zul je heel vaak relativeren en bedenken hoe goed het hier allemaal geregeld is.
    Nog een heel fijne week!
    Groetjes Annie

• 16 Mei 2011 - 01:33

Anita En Catharina:

Jammer dat we niet even wat kunnen lezen van jou prachtige en soms ontroerende gebeurtenissen. Zoals je weet hebben wij het hier altijd best druk maar vonden toch een gaatje om een verslag van je te lezen, maar helaas!

groetnis van de nachtvlinders

• 16 Mei 2011 - 10:44

Joke:

Jammer anneke dat we je vast boeiende verhaal moeten missen deze week.
    maar des-al-niet-te-min denken we toch aan je hoor.
    heel veel plesier de laatste week 2 weken doe wat je hart ingeeft maar vergeet vooral niet te genieten van de mooie dingen.

groetjes
    Joke & Peter,Angela en Veronique

• 16 Mei 2011 - 17:36

Citie:

Ik seach efkes in foto fan in keamerke mar fierder??
    It giet no wol fluch foarby,noch mar 10 dagen....
    Hast al wer ôfpraten dasto it oare jier wer fan de party bist? Dan silst noch wol folle langer bliuwe tink?
    Kinst net in pear lytse blackies meinimme,oars wurst sa ûnwennich!!
    Ik sjoch út nei dyn ferhalen en dan dyn sprekkende eagen derby!!

Alle goeds winske út Rugehúzen

• 17 Mei 2011 - 11:16

Regina Witteveen:

Jammer.. maar helaas! Miskien nog tot een oar ferslach mar oer 9 dagen bist der ek alwer! Goh dat is wol snel gynt sis!! Wij salle jun voetbalje tsjin GAVC.. sast 't wol wer hjerre!
    Geniet nog mar even fan de leste dagen Anneke.. en dan weer heelhuids terug komme hé!!
    Leafs Regina

• 17 Mei 2011 - 19:36

Anneke A:

Ha Anneke, ha mei in soad nocht dyn reisferslagen lezen ( de leste wie wat koart) Wie in bytsje yn't achter mar bin no wer op'e hichte. Wat hast al in soad meimakke en wat silst hjir straks wer wenne moatte.
    Foar dy in erfaring dy'st noait wer kwytrakkest. Ik winskje dy nog fijne leste dagen en in feilige reis werom.
    groetnis Anneke